Förförd av min sons kompis

Mina söner vän Theresa bodde hos oss ett tag på grund av problem i hemmet. Hon är 20. Min fru och jag både i vår sena fyrtiotalet tänkte på henne som en adopterad dotter och så vi aldrig gav mycket trodde att vem som var hemma och som inte var alla kom och gick som de behövde.

Jag hade aldrig riktigt tänkt på henne sexuellt trots att hon är mycket attraktiv och har en sexig kropp som jag är nu medveten om. Låt mig först säga detta faktiskt hände och trots att jag inte menade för att det ska jag inte missnöjd med resultatet.

Jag hade märkt från tid till annan, att hon tycktes böja när hon var i min siktlinje och ibland kunde jag se ner hennes skjorta eller se mer av hennes röv än jag borde, men jag tänkte att det var oavsiktligt och jag skulle bara se bort. Men ungefär en vecka sedan min fru och son gick till en film som de båda ville se. Jag bestämde mig för att titta på en gammal John Wayne film och doseras ut. Jag väcktes av värmen i en kropp bredvid mig i sängen. Rummet var mörkt och jag antar min fru var hemma från movies.So jag slumrade tillbaka igen jag väcktes denna gång av hennes kropp trycka mot min nu uppvaknande kuk. Jag flyttade tillbaka lite tänkande hon sov och omedveten om vad hon gjorde. (Hon är normalt kåt på morgonen) igen hon sköt tillbaka och jag tänkte att om hon var villig så var jag, nå ner jag gled min kuk fri från min sömn byxor och lät det glida mellan hennes ben från behind.She lättade sakta hennes kropp på plats och gled tillbaka på min kuk. Jag var verkligen blir kåt och jag flyttade in närmare mot henne och började mumsa hennes hals som mina händer gled fram till hennes bröst jag långsamt glider in och ut och få in en bra rythem när mina händer nådde hennes bröst jag var i för en stor chock för precis som mina händer stängd runt ett par 38 dd: s (min fru är en 34c) Jag hörde Theresa röst viska ”brinner det pappa knulla din lilla flicka” Jag frös för en sekund sedan dras bort snabbt skriker vad gör du här. Theresa tittade på mig och log säger ”jag har sett dig kolla in min kropp och jag vet att du vill det eller det skulle inte vara så svårt”, som hon sade detta hon tog tag i min kuk.

Jag sade att detta är fel och du måste gå tillbaka till ditt rum ung dam sade hon ok men jag antar att jag måste berätta mamma du hade din kuk knuffade djupt inne i mig. Jag växte jäms med rädsla och sa att jag trodde att du var hennes. Hon skrattade säger vem tror du att hon kommer att tro … tyvärr jag visste att min fru inte skulle tro jag kanske kunde ha gjort ett sådant misstag av uppenbara skäl. Theresa fortsatte med att säga men om du skulle avsluta det du påbörjat det skulle vara vår lilla hemlighet. Efter allt du verkade vara roligt.

Jag visste att hon hade mig över en tunna så när hon sträckte ut handen och drog mitt ansikte till hennes bröstvårta jag sög den i hela tiden undrade vad jag hade gett mig in. Hon stönade mjukt ohhhhh yesss pappa suga dina döttrar söt tuttar mmmmmmm

som jag fortsatte att suga jag fick mer kåt med varje sekund och började knapra ner lutningen på hennes bröst avkänning hon hade att hon placerade sin hand på mitt huvud driver mig längre ner viskande flickor fitta behöver lite tunga också.

Jag gled längre ner och som doften från hennes våta fitta rörde min näsa jag tappade kontrollen hungrigt började jag sluka hennes heta unga fitta knuffande min tunga in och suga hennes läppar och clit.she började buck och skrika Åh fan yessssss äta min fitta pappa här körde mig över kanten jag knuffade min tunga så djupt som det skulle gå som jag tog båda bröstvårtor. Hennes händer hade en död lås på baksidan av mitt huvud som hon skakade i orgasm. När hon kom ner från sin topp hon rullade mig över och grenslade min kuk glider den djupt i henne och började rida mig som det inte fanns någon tommorrow. Det ddin’t ta lång tid och jag kände det oundvikliga orgasm kommer jag försökte knuffa bort henne, men hon knuffade sig hårdare mot mig knuffande hennes bröst i mitt ansikte och skriker komma på pappa cummmm med meee. Och jag gjorde jag kom känsla som jag tömma hela min kropp till henne. Som vi båda kom hon kollapsade av utmattning ovanpå mig innan rulla ut och om gosade bredvid mig. Hon lutade sig in och kysste mig och sa tyckte du knullar din babygirl pappa … Jag sa Ohhhh Yess, men vi kan aldrig göra det igen .. Hon bara log och tog tag i min kuk och sa att vi kommer att se om det då hon kysste mig igen och sprang iväg för att hoppa i duschen. Jag duschade och kröp tillbaka i sängen precis som jag hörde ytterdörren öppnas. Nu är jag undrar hur jag kan gå vidare som om ingenting hänt …..